fredag 12. august 2011

Hage forkle / Gardening apron

Dette har jeg ønsket å lage såååå lenge, ihvertfal i hele sommer ;) men jeg fikk det ikke til før nå, i ferien. Jeg synes den er så fin å ha på seg! Ikke noe svett som jeg var redd for siden jeg brukte voks stoff! Så praktisk å bare kunne tørke den av! Det er plass til mobilen ( jeg får alltid kjeft for å ikke ha den i nærheten) og lommen er dyp, så mobin ramler ikke ut. Og ikke minst plass til løvtannstikkeren, det er et av mine mest brukte redskaper! Vel man kan jo igrunn lage den akkurat så det passer deg, eller kjøpe en hos meg på Epla ;) Jeg kan selvfølgelig ta bestillinger og!



Oh dear and I said it all in Norgwegian, that was definitely tonights mindset, will translate in comments sometime,....for now good night :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar